Συχνές Ερωτήσεις

Πόσο κοστίζουν οι υπηρεσίες σας;

Η κοστολόγηση της κάθε υπηρεσίας/διεκπεραίωσης εξαρτάται από την υπόθεση που αναλαμβάνουμε. Αν είναι μια απλή διαδικασία, που δύναται μάλιστα να διευθετηθεί ηλεκτρονικά, το κόστος κυμαίνεται σε χαμηλά επίπεδα. Αν χρειάζεται μετακίνηση σε υπηρεσία, με φυσική παρουσία δική μας, υπάρχει επιπλέον επιβάρυνση. Όταν επικοινωνείτε μαζί μας, σας ενημερώνουμε για ποσό που θα καταβάλετε.

Σε πόσο χρόνο θα διεκπεραιωθεί το αίτημά μου;

Στόχος μας είναι η άμεση διεκπεραίωση των αιτημάτων σας. Η υλοποίηση της κάθε διεκπεραίωσης εξαρτάται από την φύση της υπόθεσης. Δηλαδή, αν η διαδικασία πραγματοποιείται ηλεκτρονικά ή εξαρτάται αποκλειστικά από εμάς, η ολοκλήρωση του αιτήματος γίνεται άμεσα. Σε κάθε περίπτωση στόχος μας είναι η ελαχιστοποίηση του χρόνου υλοποίησης των αιτημάτων σας.

Υπάρχει περίπτωση να μην ολοκληρωθεί το αίτημά μου;

Στόχος μας είναι η καθολική ολοκλήρωση των αιτημάτων που αναλαμβάνει το γραφείο μας και είμαστε προσηλωμένοι, ώστε να ικανοποιηθούν όλα τα αιτήματα. Αν ποτέ συμβεί το αντίθετο, πιθανόν να αφορά την αλληλεπίδραση με την όποια υπηρεσία.

Πότε θα πληρώσω για την εργασία που έχω αιτηθεί;

Η καταβολή του τιμήματος γίνεται με την ολοκλήρωση του αιτήματος, εκτός σύνθετων και πολύπλοκων περιπτώσεων.

Με ποιους τρόπους μπορώ να πληρώσω;

Οι πληρωμές πραγματοποιούνται με 3 τρόπους: α) με τη φυσικής σας παρουσία στο γραφείο μας με μετρητά ή κάρτα (χρεωστική ή πιστωτική), β) με πίστωση στον εμπορικό λογαριασμό που τηρούμε σε τραπεζικό ίδρυμα, γ) μέσω Link σε ασφαλές περιβάλλον που θα σας αποστέλλουμε μέσω SMS ή e-maιl, χρησιμοποιώντας την πιστωτική/χρεωστικής σας κάρτα.

Ωράριο λειτουργίας:

  • Δευτέρα:8:00 - 14:30
  • Τρίτη:8:00 - 14:30 & 17:30 - 20:30
  • Τετάρτη:8:00 - 14:30
  • Πέμπτη:8:00 - 14:30 & 17:30 - 20:30
  • Παρασκευή:8:00 - 14:30 & 17:30 - 20:30
  • Σάββατο:8:00 - 14:30